iclalbak Devlete kontrole gidiyorum doktor 3900 dedi 39+2 gebeyim ama karnın o kadar yok dedi sanki acaba yanılma payı var mı
bmkl iclalbak Karın büyümesiyle bebek iriliğinin kilosunun bi alakası olduğunu düşünmüyorum ya iş karın genişse fazla büyümeyebiliyor
krizantemmm iclalbak +500 - 500 yanılma payı var 38+2 de doğumum başladı 3700 ölçüldü 3975 gram doğdu oğlum
humaakusu iclalbak bence söylediklerinden daha fazla çıkıyo hep maşAllah bu arada kilosu çok iyi annesi 🤗 bana 1650gr deyip acil doğuma almışlardı 37. Haftamda 2290gr doğmuştu bebeğim eksik çıkıyo ultrasonda genellikle
ebrudefnee humaakusu aslında ben hep ultrasonda fazla söylenip genelde kilosu daha az oluyor diye biliyorum çogunluk hep öyle oluyor ama tabi bu değişebilir
aysct Karınla bebek kilosunun ne alakası var. Bilimsel bir açıklaması yok bunun her vücut tipi farklı
ebrudefnee humaakusu yok ne kusuru 🌸🌸🌸 daha doğumuma var benim 20+4 haftalık sadece sizin yorumunuza cevap vermek istemiştim
humaakusu ebrudefnee ben karıştırmışım evet post sahibi sanıp cevap yazmışım ☺️ sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza inşAllah 🤲♥️