Pişirmeden şekil verip dondurursanız daha iyi sonuç alırsınız taze taze pişmiş şerbetlenmiş olur hem de. Pişirip çözüldükten sonra da şerbetini çeker ama böyle daha lezzetli olur kesinlikle. Pişmiş ürünler koku çekebiliyor çünkü denediğim için biliyorum.