Aysgl97 Dün postunu görmüştüm canım çok sevindim.Sağlıkla kucağına alırsın inşallah.Kullandığın takviye falan var mıydı
momandrabbit Aysgl97 çok teşekkür ederim hayır maalesef vi şey kullanmıyorum ben kafada bırakmıştım aslında, olmadı uzun bi süre çok yoruldum kafaya takmayı bıraktığım ay kendiliğinden oldu 🥹
momandrabbit Aysgl97 kesinlikle öyle asla inanmazdım herks diyodu bıraktığın an olacak kendimde yaşadım bizzat🥲Allah en yakın zamanda en hayırlısından senin de gönlünü sevindirsin inşallah
Haticeongun momandrabbit bende aynı şekilde kafadan attım olmuyor elimden bişey gelmiyor artık dedim ve hamile olduğumu öğrendim 😘
elifsn23 momandrabbit hayırlı olsun gözünüz aydın 🤍 bir kaç gün bekleyip görmeye gidin bence artık görünür
momandrabbit elifsn23 çok çok teşekkür ederim evet cumartesi gitmeyi düşünüyorum hayırlısı olsun inşallah