quenless ftmgvnn Benim de 2 3 hagta arası önden gidiyor. 1cm de açıklık var mwrak ediyorum erken doğar mı acaba
Almirolie ftmgvnn benim bebeğim önde gidiyordu 39 dün hala gelmiyordu zorunlu sezaryen oldum zaten sonra bence alakası yok 🌸💗
Melismelo 38+0 oldum 3hafta önden gidiyordu en son daha doğurmadım, perşembe randevum var bende merak ediyorum
dilosunuz ftmgvnn sezeryan olanları acaba haftası önde diye önce alıyorlar mı bende bunu merak ettim sezeryan olacağım 🥹