Cheryy1 raziye_y erkiletteki kadın doğum hastanesinde Bilge Yavuz Kekeç kesinlikle öneririm her sorunuza yanıt buluyorsunuz ayriyeten baska drda denemiştim ama atıyorum 15 gün sonra gel diyor bi bakıyorsun ki 15 gün sonra kendisi yok başkasına mecbur muayene oluyorsun ama bilge yavuz hoca kendisinin olduğu tarihlere veriyor muayene gününüzü kesinlikle deneyin derim 🙏🏻
asee06 raziye_y fakültede Doç. Dr. Fulya Çağlı ya gidiyorum. Bekleme süresini saymazsak çok iyi bir doktor. Arada artık özel de takipliyim ama Fulya hocanın da özel muayenesi üniversitede ücretli. Ama tavsiye ederim
kaderkarabulut esselvii bende orada ilk doğumumu yaptım şuan İsmet yağız Dündar çok övülüyor bende ilk fırsatta ona gideceğim şuan şehir hastanesinden Mustafa Oğuz Yılmaz beye gidiyorum çok memnunum hatta eşimle beraber giriyoruz odaya çoğu doktor sadece hasta alıyor
cagla2456 Cheryy1 Peki odaları falan nasıl, eşimiz yanımızda kalabiliyor mu, görüş saatleri, oda süslemesi (sadece kapı süslemesi ve ufak süsler) Hijyeni nasıl biliyor musunuz?
raziye_y Çok teşekkür ediyorum ilk fakülteye gittim daha sonra Özlem katırcıya ama bana biraz pahalı geldi o yüzden hem uygun hem iyi bi doktor arıyorum
semanurrvarl şehir hastanesinde Mustafa Oğuz Yılmaz’ı tavsiye ederim bende başından beri ona gidiyorum eşimle alıyor içeri
senanrgenc şehir hastanesinde Hüseyin doktor çok iyi soyadını unutttum zaten bir tane var başka yok o isimde sıra bulabilirseniz gitmenizi tavsiye ederim
unkurabiyesi senanrgenc Hüseyin Azer yılmazı mı diyorsunuz aceba ben kendisine takipliyim çok iyi sakin soruları cevaplayan birisi
Cheryy1 cagla2456 perşembe günü deneyimleyeceğim insallah arkadasım orada doğum yaptı odaları tek kişilik memnundu genel olarak ama bakalım benim sürecim nasıl olacak
cagla2456 Cheryy1 Hayırla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim inşallah. Deneyimledikten sonra yazar mısınız peki ? Şimdiden teşekkürler.
kaderkarabulut aycaeylul1 evet gittim gayet iyi bir doktor sorulara çok güzel cevap veriyor ben memnun kaldım umarım sizde memnun kalırsınız
asee06 Doğumu özelde yapmayı düşünüyorum açıkçası ama olur da ilerde bir sorun olursa özelden üniversiteye git derlerse diye takipli doktorum olsun istiyorum. Fulya hocanın muayenesi 830 tl gibi bir rakam