Melihakrds Bugün randevum vardı doktorum kilo sevmeyen bir doktor zaten bu arada bende ipin ucu kaçtı bebek 2133 gr ama kafası 34 hafta ile uyumlu biraz fazla diyet yap lütfen acilen dedi sizde durumlar nasıl bu haftada bebişler kaç kg
Elisa0110 Melihakrds bnm de 3 hafta kaldı 32 de gidicem bakalım ne dicek doktor merak ediyorum kilosunu
fatma102 Melihakrds 33+6 da 2400 du baş çevresi haftasıyla uyumlu vucut 2 hafta öndeydi.Ne oldu bilmiyorum devlete gittmistim birşey demediler bu hafta kendi doktoruma gidince öğreneceğim
Glyk Benimde 31+5 de 2262 gr dedi iki hersey 33-34 uyumlu ama sorun yok gayet güzel ilerlediğinizi söyledi
Melihakrds Glyk uygulamaya göre de normal ama doktor biraz baş çevresini büyük buldu aslında kg ye o kadar bişey demedi
Glyk Melihakrds ben baktım şimdi kagida bas çevresi 33+2 çıkmış seninki de normal belki bi kaç kaftaya normal seviyelere geliriz
Esraysr16 Melihakrds bana da aynısını dedi bir kaç gün önce kilosu iyi ama baş çevresini büyük buldu haftasına göre
gizarden 33 te ilk oğlum 2.350 doğdu doktor hiç kilolu demedi bana. Üç hafta sonra ikinci oğlum için gidicem 32+4 olcaz bakalım kilosu kaç gram yazarım
AuraMomB 29+4de 2kg çıktı. Ölçümlerde baş 33+4 göbek 32+5 ve boyunu 32+2 ölçtü. Çok iri olacak dedi ama kötü bir yorumda bulunmadı 13ünde doğumu konuşacağız
Melihakrds AuraMomB benim ilk doğum normaldi bu da sırf kilodan dolayı sezeryana dönmesin diye öyle dedi ne güzel bir normal doğumun var kilo için boşuna sezeryan olma ikinci normal doğumlar her zaman daha kolay olur daha kolay toparlarsın diye dedi
AuraMomB Melihakrds evet benim doktorumda dediğin gibi söyledi normal doğum isteseydin diyet vs önerirdim ama sezeryan olacağı için sorun olmaz dedi