benim doktorum Pınar Ankaya’dı çok iyi bir doktordu fakat izmirin en uzak ilçesinde olduğum için bir arkadaşımın önerisiyle Tire devlet hastanesin Dilek Emin doktora gidiyorum doğuma az kaldı benimde ama şunu söyleyim Ben çok memnundum Pınar Ankayadan eğer ki kadın olmasını istiyorsan tavsiye ederim.