Momlife_ Sabah hiç bişey yoktu akşam yemeğinden sonra başladı 22 haftalığım neden olmuş olabilir karın ağrım yok ve nasıl geçer
annebebeka Momlife_ şeftali ve muz çok etkili oluyor hatta bazen kabızlık bile yapabiliyor biraz biraz yiyebilirsin iyi gelir, şeftali bulamazsan marketten meyvesuyu olarak alabilirsin posalı olsun ama
dgngr Momlife_ 21+2 yim. Benim de belli olmuyo. Demir vitamini arada yapabiliyo. Zeytinyağı da öyle. Çok yiyince de oluyo. Artık çok çabuk tepki veriyo vücut. Kabız olmak çok kötü. İyi bişey bence
Momlife_ Kullandığım vitaminlerden dolayı da hep siyah kahverengi şeklinde yapıyorum ve şuan biraz sarılık da var
Momlife_ annebebeka teşekkür ederim ilk zamanlar şeftali aşermiştim nolur nolmaz diye birini buzluğa attım yiyim bari