37.haftamda 2 dk bir sancım 2 3 cm acılmam vardı
38+2 de hastaneye yatısım yapıldı 2 saat sonra nişanım geldi 9 saat sonra doğum yapmıştım
Suyum gelmedi önceden az az gıdıyordu herkes suyumun gelmesini beklemeni söylemişti
Yine de temkinli olun her doğum farklı işleyebilir