Geçen ocak ayında hem 5 gün geç oldum yine kanamam az olmuştu normalde 4-5 gün kanamam sürer 6. Günde hafif kesilir 7. Günde biter yıkanırdim fakat Ocak ayı 3. Gün de neredeyse bitmiş oldu 5. Gün leke şeklinde az devam etti 8. Günde bitti ve yıkandim. Bu Ay da 3 gün geç oldum bugün adetimin 2. Günü ama pedim çok çok dolmamış değiştirdim. Bu sekilde ilk defa başıma geliyor . Neden oluyor sizce ?