papatyaa1507 Sezeryan doğum yaptım 3 sene oldu şimdi 4 aylık hamileyim normal doğum yapabilir miyim ve yapan oldumu?
platestopu papatyaa1507 Bende ssvd istiyorum doktorumuda buna göre seçtim her doktor kabul etmiyor kabul edeni bulmak gerekiyor buda genelde özellerde oluyor 38+3teyiz ilk sezeryan sonrasi 7 sene ara var benim o yüzden şansimizi deniycez ama bugun kontrolüm vardı 1cm açıklık olsaydı rahim masaji yapip uyari vericekti tetiklemek için ama acıklık olmadigi icin haftaya çagirdi tekrar bol egzersiz yürüyüş bitki çayları hurmalar ile süreci ilerletiyoruz bakalim inşallah normal yapabilirim sağlıkla😊
gvnrzz papatyaa1507 herhangi bi doktora sorarsanız muhtemelen yapamayacagınızı söyleyecek. Cünkü hepsi yaptırmıyor. Böyle bi düşünceniz varsa yaptıran doktora gitmelisiniz. Ben de öyle yapıyorum. Ama benim son kontrolde plesanta asagıdaydı. Düzelebilecegini söyledi daha haftam erkendş bakalım düzelir insallah deneyebiliriz
_leylaugur 18 aydan sonra yapılıyor deniliyor her yer de ama ben henüz yapan görmedim merak ediyorum bu konuyu.Ama öncekinin sezeryan sebebi annenin durumu bebeğin durumu vs değişkenleri de önemli kaçıncı sezeryan olduğu vs vs
papatyaa1507 _leylaugur benim plasenta rahme yapışmış ondan normal doğum olmadı dedim acaba gene tekrarlarmı yada normal doğum yapabilirmişim bu sefer