Edddaaaak Merhaba kızlar 12 haftalık gebeyim fakat belimde asırı bir agrı var yere egildiğimde oldu sanırım dün ve suan yatakta dönerken bile cok agrıyor yerden bişe alırken çömelerek alablıyorum dünden beri eğilemedim. Ve belim agrımasn diye güç alurken karnımdan aldım sanırım kasıklarım çook agrıyor
Kelebegimmm Edddaaaak bende de öyle direk eğilmek mümkün değil.azacık eğilerek bişey yapmak bile zor.normal bence.ben ilk haftalardan yaşıyorum onu