maviskokiz Kızlar 37+2 deyim göbeğim baya aşağı düştü 3-4 gündür geceleri uyuyamıyorum kasılmalar sancılar oluyor vajınamda bi ağrı var ama gelen giden yok nasıl anlayacağım ben doğumun başladığını
Bumah maviskokiz anlarsın canısı öyle bi anlarsın ki😀 bende hep soruyodum doğurucamı anlar mıyım kendi kendimede korkuyodum anlamamda evde doğururum diyee eyy gidi bebek gelirken gümbğr gümbür geliyo
beautiful_ maviskokiz ben çok tecrübesizdim ama anlamama fırsat vermedi oğlum suyu patlattı hemen 😂 bele ağrılar giriyor dayanmıyorsun çok sık toilete gidiyordum böyle gittim doğuma
papatyaa1507 Benle aynı olmuşsun leke gelir evde nasıl anlarım diyorsan hafif kahve pembe gibi bel ağrın yada kaşık ağrın olur birde düzenli kasılmalar başlar takip et 10 dakikadamı 5 dakikadamı gibi canım sağ Salim doğumların olsun Meryem süresi oku suya iç 🩵
mrvshnsrcgl Sancılar dinlenınce gecmıyor 10dk 7fk 5dk derken 2dk ya düşüyor yerinizde duramaycak şekilde rahatsız edıyor Yaklasık 2 hafta öncesı sanırım oyleydı benımde karnım çok asagıya inmişti sonrada sancılarım sıklasmıstı
rvsss maviskokiz bende 37+4üm karnım aşırı aşağıda sertliği de azalmış gibi yumuşak sanki kasılma oluyor ama düzensiz oluyor ha bire temizlik vs yapıyorum bakalım ne zaman doğuracağız😅