iclalbak bende bugun 39+2oldum gunlerdir sancim vardi yalanci ama pazar gunu agdami yaptim diye cok yorulmustum Ogün aşırı sancim olmuştu doguracam dedim kesin o derece duramiyorum esime dedigimde yok o gelmiyecek yorgunsun diye demisti gidip dus aldim kendime gledim sancim durmuştu konus oglunla gelsin artik yeter cok kaldi demistim yok o sali gelecek simdi islerim var para yok salı maaşı alacam ozamn gelecek demisti bakalim bugun sabah kontrole gidecem 2 de ve suan dogum belirtim biraz daha artti sanki gelir kesin cunku iki kizimdada konustu onlarla sabah gelin gece uykusuz sizi tasiyamam falan demisti ikiside sabah gelmisti😄😄😄 oglumda babaciysa sabah gittigimde kesin dogum icin tutarlar beni🫣