HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Tamamen sizin psikolojinize ve aile dinamiğinize bağlı, net şu zaman yapın kimse diyemez :)
Biz ikinci çocuğa aslaaa diyorduk ama ilk çocuğumuz 5 yaşına gelince fikrimiz değişti 🥹
2-3-4 yaş sırayla bizi çok zorladı inatlar krizler sakin kalmak dingin kafada olmak lazım, tuvaleti, kendi yiyip içmesi giynip odasını toplaması evin içinde yapacağı şeyleri kuralları bilmesi ve uygulaması bize yardımcı olması bunların hepsi bi artı oldu bizim için ikinciyi düşünmemiz konusunda. Yabi bu çocuk artık tamam dediğimiz yerde oldu, tamam derken hiçbir zaman bitmeyecek bir sorumluluk fakat temeli aldı artık ☺️ O yüzden siz ne zaman hazır hissederseniz o zaman olsun gaza gelmeyin 😅❤️