Kubrakomsoken 37+4’ te çatı muayenesi olacağını söyledi doktorum endişeleniyorum ne yapmam lazım iyi geçmesi için ?
eed21 Kubrakomsoken Hiç vajinal muayene oldunuz mu? Ben defalarca oldum şimdiye kadar 37+4 üm o yüzden çok korkmuyorum nedense beni de muhtemelen iki gün sonra alacak çatı muayenesine. Kendinizi kasmayın yeter
Kubrakomsoken eed21 yok hayır olmadım biraz tereddütlüyüm normal doğuma uygun olup olmadığıma bakacak değil mi doktor
eed21 Kubrakomsoken Evet normal doğuma uygunluğa bakar. Bana açıklık muayenesi yaptılar aynı tarzmış acımadı pek korkmayın hiç korkulacak bir ağrısı yok
melisaemirhan Kubrakomsoken Bende 37+2 yim yarın ilk kez açıklık bakacak doktorum endişe etmemize gerek yok bence akışına bırakalım gerisi geliyor şimdiden düşünüp strese sokma kendini☺️
minnakbayan Ben doktoruma sordum çatı muayenesi yapacak mısınız diye hayır artık yapılmıyor o eskiden kaldı dedi