PapatiA Arkadaşlar en çok satılanda bu varmış kullanan var mı nasıl , yada sizde neler var bi araştırma içindeyim
Cekonomiiisstt PapatiA bende düz s8 var aşırııı memnunum elim ayağım resmen Halıda mobunu kaldırdığı için tercih etmiştim yıllar oldu hala çok güzel çekiyor 🧿
ntgctsn Annemde s8 pro ultra var ama bu yeni bir model değil annem 3 yıldır kullanıyordur muhtemelen ve hala çok memnun. Eğer fiyatı çok uygun değilse ben saros 10 u öneririm bende var ve çok memnunum elim ayağım oldu resmen 🥰
PapatiA ntgctsn ben sadece öne çıkanlardan gördüm bi bilgim çok yok birde bir duyum aldım ne kadar doğru bilmiyorum roborock bi sıkıntısı olduğunda yedek parçası yok diyorlar ne kadar doğru? Çok pahalı birseyde almak istemiyorum yani baktın mı 100bin liraya kadar bile var
ntgctsn PapatiA yani annemin robotu bir tek ana fırçasını falan değiştik onda da sorun olmadı internetten aldı kardeşim. Onun dışında parça değişecek bir arıza durumu olmadı ben zaten üç aydır kullanıyorum