Merhaba, tam 37+0 da evde çok ağır olmayan temizlik sonrası kanamam oldu. Acile gittik. Önce ilçedeki ebe, sonra il merkezindeki ebe baktı, açıklık yok, spekulum denen aletle bakıldı. Eliyle baya baktı ikisi de senin kanaman yok dedi. Ama sildikçe kan oluyordu. Doktor da ultrason muayenesinde her şey normal dedi. Eve yolluyordu, ben ısrarcı davranıp sebep ne olabilir diye sorunca o zaman seni yatıralım dedi. O gece serviste serumnve nst kontrolü ile kaldık. Kanama sabaha kadar kahverengiye dönüp sonra kesildi. Nöbetçi doktor değiştiği için diğer doktor taburcu edemez ama isterseniz imza verip çıkabilirsiniz dendi. O şekilde çıktık. Bir gün sonra sadece lavaboya gittiğimde silince çok açık pembelikte kanama oluyor. Ebeler vajinal kanaman yok dedi. Ama bu nerden geliyor anlamadım. 1 hafta sonra sezeryan günü. Benzer durum yaşayan var mı?