aysct Kızlar tansiyonum 11/6 normal çıkıyor ama rahatsız edici bir baş-boyun ağrım var. Yaşayan var mı bu şekilde tansiyon normal olup da
ozge6 aysct Bir iki kere bana da oldu fakat şuan yok Benim hareketli değil bebek yemeklerden önce bı kıpırdama oluyor sonrası duruyor sizde de öylemi acaba :/. 34+2 bnm de
aysct ozge6 benimde yemeklerden önce hareketleniyor, yemekten sonra daha durgun. Yerleri daraldı ya iyice yemekten sonra mide şişince rahat hareket edemiyorlar galiba