rosamomy Kızlar selam.Hamileliğimin 29+3 günündeyim. 4-5 gündür özel bölgemin sağ üst köşesinde (iç kısımda) kas ağrısıı gibi bir ağrı var. Özellikle Yataktan kalkarken acıyor. Sizde de böyle bir ağrı var mı ??
Mege_Adanisa rosamomy ben de 30 haftadan beri çekiyorum canım 36+2 oldum hala yatakta dönerken yada kalkmaya çalışınca ağrım oluyor rahim büyüdüğü için normal diyorlar