aysnr0_ Kızlar adetime 3 gün var aşırı şekilde meme hassasiyetim var iki mememde de hamilelik belirtisi olabilir mi bide bu ay folik asit magnezyum filan kullandım vitaminin etkisi olabilir mi
bmkl aysnr0_ Adete az kaldığı için de olabilir hamilelik varsa da olabilir ama vitaminlerden olduğunu sanmıyorum
aframoms13 aysnr0_ valla reglim 5gün gecikti aynısı bende de var kasıklarımda batma da var ama test negatif
anneyim01 aysnr0_ aynı durumu yaşadım dokunamyordum asırı sızlıyordu agrıyordu ama adet oldum Bende İnş siznki gebelikten olr
aysnr0_ bmkl normalde adetten önce hep kaşık ağrım olur ilk defa böyle meme ağrısı oldu ama tüpümün biri kapalı açık olan tarafta da kist olduğu için umutlanamıyorum 🥹😢
aysnr0_ anneyim01 bende aynıyım ya 2 si birden bide dolgunluk sertlik var adetim günü gününe olur eğer gecikirse öyle test yapacam
aframoms13 aysnr0_ garip ya valla. Hiç anlamadım ben bu işi. Regl olcam gbi bi agrı da yok arada geliyo gidiyo. Gebelik olsaydı çıkardı bence testte
aysnr0_ Normalde hep kasık ağrısı olur adet öncesi ben de vitaminler den mi ağrıyor diye düşündüm direk çünkü 1 buçuk sene oldu hiç korunmadım gebelikte olusmadı
aysnr0_ aframoms13 ben de bi ara adet gecikmesi olmuştu kaç tane test yaptım hepsi şişlik çizgi çıkmıştı çok mutlu oldum kan verdim testler bozukmuş gebelik yok tu 🥹
ozkann17 aysnr0_ vitaminin etkisi değildir de. Ben gebeliğimi öğrenmeden önce benim de çok hassasiyetim vardı özellikle sağ göğsüm kesik gibi acıyordu. Tabi regl öncesi de hassasiyet oluyor. Test yapın en iyisi.