Eğer acı eşiğiniz düşük değilse suni sanci ile yapın bence. Benim acı eşiğim çok düşük suni sancıdan çok korktum zor dayandım ama benim kızımda son aylarda kilo almıyordu iki buçuk kilo olduğu için doğumu da kolay oldu. Dikişlerin iyileşmesi de kolay oldu şükür o yüzden normal doğumu tavsiye ediyorum ben… Hakkınızda hayırlısı olsun. Kolaylıkla ve sağlıkla gelsin yavrunuz dünyaya inşallah…