nisabayraktar0 Eğitim ve araştırma hastanesinde normal doğum yaptım memnun kalanlarıda duydum temizlik açısından evet memnun kaldım odalar gayet iyiydi ama ilgi alaka konusunda pek memnun kaldığımı söyleyemicem suni sancı aldım 6 saat boyunca son 2 saat yalvarıyordum kapatın artık diye şöyle diyim normal doğum yaptım ve çok fazla kesiğim dikişlerim oldu böyle olacağını bilseydim sezeryan olurdum en azından o sancıyı çekmezdim doğumdan sonra 15 gün boyunca oturamadım yürümek bile çok zordu şimdi 1 ay oldu hala iyileşmiş diyemem ara ara hâlâ ağrılarım oluyor ne yazık ki devlet hastanesinde yırtık oluşmaması için kesiyorlar evet ama o kesik olduktan sonra sezeryan daha mantıklı bence sonuçta doğum sonrasında da aynı acıyı çekiyosun bide karın dikişi ile o bölgenin dikişi çok farklıdır orası bana göre daha zor geliyor 😅 allah yardımcınız olsun inşallah kolay bir doğum olur