Aselinannesi_26 16 haftalık ilk gebeliğim Karnımda hafif dolgunluk var ama dışarıdan belirgin bir göbek yok 75 kiloyla hamile kaldım Bu haftalarda göbeğin çıkmaması normal mi Ne zaman belirginleşir
bmkl Aselinannesi_26 Kişiden kişiye değişiyor. Benim görümcemin 7.5-8. ayında biraz çıkmıştı. Bu sağlıksız gebelik anlamına gelmiyor bu arada
kvsr1603 Aselinannesi_26 bende tam 16 haftalığım 3. geliyor kilolu hamile kaldım göbek aynı hiç bir değişiklik yok kimse anlamaz hamile olduğumu bende yakın arkadaş ve anneler dışında kimseye söylemedim
dgngr Aselinannesi_26 ben de aynı kiloda hamile kaldım. 1.73 boyum. 20 21 haftalıkken çıktı. Ama hamile göbeği değil tam. Kilo göbeği gibi