Kızlar adete 7 gün 6 gün 5 gün kala testler yaptım ilk idrarla pozitif çıktı ama bugün adete 3 gün kala bebe time erken gebelik ve Albi normal gebelik yaptım Albi de hayali çizgi gördüm diğeri negatif neden böyle oldu yarın adet günüm bir iki gün sonra kan vermeyi düşünüyorum ama Prodoctor o kadar çok yaptım ki hepsi pozitif çıktı aklım karıştı