Bugün doktor kontrolüm vardı 34+3 üz . Tansiyon problemim var evde ölçüyorum 13′ü geçmeyen tansiyon hastaneye gittiğimde 15′e çıkıyor doktor da haliyle bunu görünce endişeleniyor tansiyon ilaçları kullanıyorum evde sürekli kontrol yapıyorum ama hastaneye gidince yüksek çıkıyor Kendi tansiyon aletimine gittim bugün hastaneye tansiyon aletim de doğru ölçüyor. Doktor bugün dedi ki tansiyonun yükselir ve kontrolümüzün dışına çıkarsa hemen bebeği alırım dedi. İnanılmaz endişeliyim çok korkuyorum başuna böyle bir şey gelen var mı ? Şu an kilosu 2.700 boyu 49 santim önden gidiyor dedi bilmiyorum çok endişeliyim pazartesi yine randevumuz var bir hafta tansiyon ölçüp göstereceğim