kocede02 Kızlar artık devlet detaylı yapmıyormuş, özeller de çok pahalı başka fikri bilgisi olan varmı
papatyatac kocede02 evet genel olarak çok pahalı. Buca da Serkan güçlü var prof doktor peritanolog işinin ehli mükemmel bir doktor ikidir ona gidiyorum en son 5500 TL di bu fiyata İzmir’de yok olsa bile bu kadar iyi bir doktora yok
bircant kocede02 devlet hastanesinde önce perinotolojiye gidiyorsunuz onlar elden yazıp size randevu veriyorlar. benim şubatın 17 sinde randevum vardı mesela ama 3 ay önceden almıştım
es1617 manisa şehir hastanesi yapıyormuş randevu aldım bakalım burda bir bayan söyledi yarım saat kadar baktığını herşeye bende gidip görürüm
bircant papatyatac bende kendisine gidip memnun kalmıştım 16 haftadaydı risk durumundan ötürü geçen haftada Doç. Doktor Barış Büke de detaylı ultrason yaptırdım 8.500 nakit kart 10 bin di 1 saate yakın baktı çok memnun kaldım.
es1617 nessygtdmr canım devlet olduğu için malesef memnun kaldım diyemem doktor soğuk biri yani soru sormaya korkuyor insn ha baktı gayet organ falan hepsine sonuçta para vermedik bakması gerekene baktı fazla konuşmadı sen bilirsin yinedeü