melike__41 Merhabalar yiğit ismi benim çok hoşuma gidiyor eşim de Efe istiyor sizce yiğit Efe uyuyor mu kulağı nasıl geliyor uyumlu mu
melike__41 kavalakurabiyesi eşim çok Efe istiyor illa Efe olsun diyor bende yiğit istiyordum çok yiğit Efe de uydu gibi geldi bana
melike__41 kavalakurabiyesi burcuo Teşşekür ederim iki isim de çok hoşuma gitmişti zaten de acaba yan yana uyuyor mu diye çok düşünüyordum