LadyX evet ya bende öyleyim sanırım yani ruh Halime göre ama çoğunlukla çay tabi 😍
minikimd ben çoğunlukla kahve 😍
LadyX İnan hiç bilmiyorum ki bir daha giremedim 🥲
Zehrailly çok orijinalmiş ismi
LadyX ben arada oda tarihi geçmesin diye içiyorum yada sevenler için bulunduruyorum 😀🫣
Esma006 gidersem alacağım mutlaka 🫶🏻
minikimd 🤭🤭 ben geleyim bana yap
LadyX ay keşke seve seve yaparım hemde 🫠🥰
minikimd canımsın yaaa 🥰🥰
LadyX sende kuzum forumdaki en tatlı annelerden birisin 🥰