lala_666 Kızlar 33+2 günlük hamileyim sacılarım oluyor 1 , 2 dakika oluyor sonra keçiyor bu sancılar olduqca çarpıntım oluyor kalbimde nefesim kesiliyor normalmi bu?
rabiames lala_666 sancı geldiğinde böyle oluyor nefesin kesilir gibi bası hissi oluyor, düzenli mi geliyor yoksa düzensiz mi
lala_666 rabiames düzenli geliyor nefesim kesiliyor 1, 2 dakika oluyor sonra geçiyor böyle kasılma gibi de sanki
QueenBahar_ lala_666 ya durumun ciddi belki düzenli geliyorsa eger sancı uzan veya ılık bı duş al uzan sola doğru geçmse.git Allah korusun bebisine bişey olur düzenli sancım var diyorsun
lala_666 QueenBahar_ sabahlar iyi oluyorum akşama kadar akşam olunca öyle ara sıra tutuyor bakalım gidicez doktora ne diyor 🥹 teşekkür ederim güzelim düşünüp sorduğu için ❤️😚😚😚
QueenBahar_ lala_666 sabahları iyi diyorsan günün yorgunluğunu o zman akşam tutuyorsa Sağlıkla sıhhatle kucağına alırsın inşallah bişey olmaz 🥰
lala_666 QueenBahar_ inşAlllah kuzum Rabbim tüm anneleri ve bebekleri korusun herkes kucağına sağ salim bebeğini alsın insAllah