Omermina Arkadaşlar merhaba Bize 20 haftalıkken detaylı ultrasonda arsa teşisi konulmuştu ve Buda bir ihtimal down sendromlu olabilir denilmişti ve yurtdışına kan gçndermemiz gerektiği soylenmişti biz sonuc hiçbirşeyi degiştirmiycegi için yaptırmadık rabbime dua ettık tevekkül ettik ona emanet ettik 3 hafta oldu Doğum yapalı be çok şükür bebegimiz saglıklı doğdu oyle bir belirti ihtimal vs yok eğer bebeğine o teşis konan annelerimiz varsa belki bu yazdığım yazı içinizi birazda olsa ferahlatır hamıleliğinizi zehir etmeyin ben bu zamanda çok uzuldum ve çok düşünmekten bebegimiz hiç kilo almadı ve çok zayıf doğdu ama şükür saglıklı o iyi olsunda kilo alır ve buyur 😊
tgcasyada Omermina yaziniz icin cok teşekkürler insan ayni kaderi paylaşınca sonradan mutlu olan anneleri saglikli evlatları gorup okuyunca mutlu oluyor :)