Merhaba belki birileri okumak ister diye yazıyorum bende çok araştırmıştim ilk doğumum özelde olduğu için şehir hastanesi nasıl olur merak içerisindeydim.Neyse konuya gireyim 38+6 da cuma günü için planlı sezeryan için gün almıştım sabah 8:30 da acilden giriş yaptık önce tansiyon sonra nst ,damar yolu derken beni odama çıkardılar tekerlekli sandalye ile orda sekreterlikte bilgi vs aldılar bone önlük ve ödem çorabı verildi hazırlandım daha sonra ameliyat öncesi bekleme alanı gibi bı yer var orda biraz uzun bekledim sonda takilcak dedi hemşire ve malum uyuşma vs yokken birden bastıri verdi ve ben bağırdım böylede olmaz ama diye tepki verdi sinirlerim bozuldu neyse tekrar denedi mecbur sıktım kendimi biraz daha bekledikten sonra ameliyathaneye götürdüler orda herkes çok iyiydi kendilerini tanıttılar dr Hüseyin Azer yılmaz idi , anestezi Dr u da herşeyi anlattı şimdi spinal anestezi yapıcm hareket etme derin nefes al çok az azck sadece bacaklarında sıcaklık hissedikceksn dedi rahatladım uzandım hemen ve elimi tut arada sıktır diyince sıktrcksn dedi 4-5 kere şimdi sık parmagimi falan dedi ben onu dinlerken bebegm doğdu hava alması gerek biraz sonra getircz annesi dediler 1-2 saat sonra odaya getirdiler sıkıntı olmadı şükür ama ilk sezeryane göre 2.cok zor geçti bugn 3.gunum ve yürümekte vs çok zorluk yasiyrm ama hastane olarak çok iyiydi sürekli bebek kontrolü var pansuman vs yaptılar zaten sık sık ağrı kesici iğneler yapılıyor temizlikte orta şekerdi yemekleri refakatçi için çok iyiydi genel olarak iyiydi yani iyiki özele gitmemişim pişman değilim darısı size inşallah sağ salim,♥️