betul001_ Manisa’daki 38 olacağım her an dogurabilirim siz Mayıs anneleri olarak neleri hazırladınız ya da daha erken mi ne yapmam gerek bilmiyorum
semahayall betul001_ benim 2. Hamilelik olduğu işin çoğu şeyim hazır , eksikleri de ufak ufak almaya başladım
zahidersinela betul001_ batanye hastane cıkışı 2 tane tulum bir tane takım sadece bunlar ne beşik ne araba hiç bişey almadım mayısta doğum yalancı sancılarım da başlamış