İyi akşamlar kızlar bugün hareketsizlik sebebiyle doktora gittim öğlen 3 e kadar ne yaptıysam tepki vermedi doktor muayene etti bi sorun görmedi nstye bağlandım orda hareket etti 6-7 defa nst sonucunuda beğendi doktor gözlem amaçlı yatış verdi ama kabul etmedim eve geldim duş aldım yemek yedim 2-3 defa hareket etti çok kafaya takıyorum neden hareketsiz olur ki bebek daha önce bu durumu yaşayan var mı?