Mucizemgeliyor86 Sryilknr benim fazla .. şeker çıkmadı , tatlıyı, hamur işini kestim ama maalesef normale dönmedi. İnşallah sizinki normale döner
esractn Sryilknr benimde 2 bebegiminde suyu fazlaymis, açlık-tokluga bakıldı bi sıkıntı cikmadi seker yokmus yani. Bidaki kontrolde ne dicek doktor onu bekliyorum şuan
Glcn94 Sryilknr bnmde ikiz hamileyim suyumu fazla dediler ama benmde şekerim cıkmadı yüklemeyi yaptırma diyorlardı cevrem bazıları ama bnm secenek hakkım kalmadı yaptırdım seker yüklemesini cıkmadı şeker bendede sebebini bilmiyoruz
Caqlasu Sryilknr Benim fazla çıktı. Şekerden şüphelendi doktor. Cuma şeker yüklemesi yapıldı. Bugün sonucu çıkacak. Bakalım🤷♀️ Daha 21.haftamdayım oysaki 🤦♀️
Glcn94 Mucizemgeliyor86 merhabalar bende 14.0 ikiz hamileyim benmde suyum fazla bendede seker cıkmadı. Neler yememliyim falan ddm normal devam et onlarla alakası yok dediler bana kafam karısık bde Erken doğm falan olr die korkuyorum
Mucizemgeliyor86 Glcn94 doktor tatlıyı, hamur işini, meyveyi kes dedi. Hepsini yaptım normale binmedi. 32. Haftadan itibaren çalışmama izin vermedi , dinleneceksin bolca dedi.
nilosum benimde 20. haftamda suyum fazla olduğu için şeker yüklemesi yapıldı şeker çıkmadı diyette vermedi doktorum gerek yok dedi öyle takılıyoz bakalım şimdilik 🤣