cansuvet Bebek doğdu dediğimde uygulama giriş yapmama izin vermiyor. Giriş yapmak için çocuğu mu silmem gerek ne yapayım
bymiraymom cansuvet ben de yerimi alayım bebiş doğdu butonuna basınca giremiyorum :( buranın forumundan kopamadım😂
Almirolie cansuvet Yanlış alarm butonuna basıp Ayarlar-bilgilerimi düzenle kısmından ayarlayabilirsiniz annemiz.🌸
cansuvet Almirolie ama bebek doğalı baya oldu yanlış alarm değil ki Yine onu silip planlıyorum mu dicem