Merhaba millet , yine yeniden hamilelik sürecine girmiş bulunmaktayım. AMA zorlanıyorum. Bugün acillik oldum ve devlet hastanesinde ilk muayenemi oldum . Çarpıntı baygınlık şikayetiyle gittim ekg tansiyon normal çıktı , servise doktor hanıma yönlendirdiler vajinal ultrason muayenesi yaptı her şey olduğu gibi ilerliyor kese oluşmuş. Ama yaş 34 haziranda 35 olucam . Ayrıca iki normal doğum arası 1 yıl ve 6 martta 7 yaşına girecek ikizlerim var sezaryen doğumum var . Doktor bana ka sulandırıcı iğne başladı. Kilo , yaş faktörü, çoklu doğum vs sebeplerden. Her gün olacakmışım . Hamileliğin başında bu kadar problem yaşamak normal mi ya 🫤