anonimm066 Kızlar daha önce sezeryan tecrübesi olanlar nasıl bir korse kullandınız yardımcı olurmusunuz. bana doktorum 1 hafta sonra tak onuda cırtlı olanlardan al dedi
burcuo anonimm066 Hiç gerekli değil, sezaryen sonrası gaz sıkıştırdı sürekli sancı çektim. İkimci doğumda takmadım çok daha rahattım. Bel ağrısı şikayeti yoksa gerek yok bence. Karın için de toplayıcı etkisi yok. İlla alacaksanız owli alabilirsiniz
kartanesi___ anonimm066 5. günden itibaren takabilirsin demişti ben cesaret edemeyip 2 hafta olmasını beklemiştim ama yine de takınca ağrı yapmıştı çıkarmıştım. 20. günden beri her gün 4-5 saat takmaya çalışıyorum
anonimm066 sudekaplan 1 hafta sonra takabilirsin ama cırtlı olanlar dedi daha öncesi konfor sağlamaz ağrın olur dedi
burcuo Melodimm Bende de bunu yaptılar ama sancıdan öldüm, 2 gün gaz çıkaramadım bunun yüzünden. En son söktüm attım. Sizde böyle bir etkisi oldu mu?
anonimm066 Melodimm peki sonrasında onunlamı devam ettiniz farklı bir korse kullandınızmı toparlama için
Melodimm burcuo Hayır olmadı fitil koydular bana ilk önce gaz olayı için.Daha sonra tvolet ihtiyacından sonra korse taktılar.Ben faydasını gördüm açıkcası yürüyüş için falan yardımcı oldu.
burcuo Melodimm Bende tuvalete çıkmadan takılmıştı, zaten bağırsak hareketleri yavaş, mahvetti beni dediğim gibi. Kimi de beli destekliyor diyor ama yaram da açıyordu dayanamadım ben açıkçası. Size iyi gelmesine sevindim
Melodimm burcuo Zaten gaz çıkmadan takılması ne kadar doğru bilmiyorum karnınızı sıkar öyle tabi.Geçmiş Olsun🌷
burcuo Melodimm Teşekkür ederim, ilk doğumumdu ben de bilemedim. Gelir gelmez takmışlardı. Zamanlama hatası olmuş. 🥹
sudeli4 anonimm066 ben sezeryandan 3 gün sonra takmıştım bele sarılan cırtlı olanlardan faydası olduğunu ds düşnüyorm açıkçası bana iyi geldi hem orayı sabit tutuyordu hem hareket etme vs gibi durumlarda ağrımı hafife indiriyordu oraya yük bindirmşyorsu gün geçtikte daha sıkı sarmaya başladım ilk zamanlar belli seviyede sarıyorsun zaten sımsıkı yapmak imkansızda
anonimm066 sudeli4 evet bende burda daha önceki paylaşımlarda öyle görmüştüm hareketi kolaylaştırdığını söyleyenler vardı bende cırtlı alayım o zaman çok teşekkür ederim
tospikannesiiiiiiiii anonimm066 ilk doğumda Hastaneden çıktıktan sonra medikalden cırtlı aldım çok sıkmadan acıtmadan taktım daha sonra diğerine geçtim giymeli şortlu olan varya ama şimdi trendyoldan siyah kancalı korse aldım bakalım 2. Dogumumdan sonra takicam doğum cantama cırtlıyı koydum o baya büyük
anonimm066 tospikannesiiiiiiiii çok teşekkür ederm bende öyle yapayım o zaman başta cırtlı sonra hassasiyetime göre davranırım
sudeli4 anonimm066 ben ilk aylar cırtlı yaram ağrımadığı dönemde ise giyilebilen kancalılar bar külot gibi ama karnım bayağı yukarısına çıkıp sarıyoe oda harika onuda E bebekten almıştım cırtlı olanı medikalciden almıştım cnm fikir olsun