asrin123 Kızlar ikili tarama sonucuma e nabızdan baktım doktora cumartesi gidicem ama çok merak ediyorum pap.a sonucu 523 B-hcg19 yazıyor pap.a yüksek mi normal mi ne demek anlamadım bilen var mı
elif_c Baahaar ikili test sonucu yaptırdğımız doktora mı gidiyor acaba. Ben ikili testi devlette yaptıracağım. Ama kendi doktorum özelde onu sonucu görebilir mi biliyor musunuz