kurkmantosuzmadonna duygumfoca ayy yorumlarını hep görüyorum senin. Çok güzel doğumun olsun. Bebişini sağlıkla al kucağına inşallah. Toparlanınca yaz bize olur mu ? 🥹
duygumfoca kurkmantosuzmadonna Amin canım çok teşekkür ederim inşallah 🤲🏻☺️ tabiki kendime gelir gelmez bende yazıcam inşallah ☺️☺️Rabbim nasip etsin sağsalim bebeğimle çıkmamı burda sizlerle paylaşmamı 🙏🏻
duygumfoca kurkmantosuzmadonna bi anda sancım oldu hastaneye geldik yatışım yapıldı sabah 7 buçukta doğuma giricem🥹
Havin49_ duygumfoca hadi sağlıcakla gelsin paşa Rabbim bidaha aynı acıyı yaşatmasın kalbine su serpsin inşallah 😍🥰
osimdiannee duygumfoca çok sevindim doğum hikayenizi bekliyorum…o kadar mutlu oldum ki anlatamam şuan 🥰
Baahaar duygumfoca yaa çok sevindim 🥹 çok geçmiş olsun, Allah analı babalı büyütsün inşaAllah,sağlıkla hayırlı evlat olsun 💐
vanilya_kokusu_ duygumfoca ya hadi selametle kucağına alırsın inşallah sağ salim bir şekilde çok güzel bir doğum hikayesi bekliyoruz senden 🤲🏻🥰🫶🏻🙏🏻👶🏻🥰 doğumdan sonra gelişir merak etme 😘
prenseslerblogg duygumfoca oyyy çok şükür canım benim 💖 sağlıkla büyüt inşallah bebeğini çok sevindim senin adına 🙂
vanilya_kokusu_ duygumfoca yaaa nasılsınız çok sevindim ya bu anı çok bekledin korkuyla ama çok şükür sonu güzel bitti 🥹🤲🏻🩷
istanbuldabiizmirli duygumfoca doğum oldu muu??🌸🙈🤩Ay olduysa harika haber! Bekliyorsan da Allah saglıkla kucagına aldırsın❣️