surpriz_anne Arkadaşlar 10. Haftam yarın. Birkaç gündür nefesim çok tıkanıyordu astım yok öksürüyordum. Doktora sordum ventolin nefes spreyi kullaabilir miyim diye kullanabilirsin dedi. Bir şey olur mu -3-5 kere kullandım sadece lütfen yardımcı olun :((
bmkl surpriz_anne Doktorunuz kullanabilirsin demiş, bir şey olup olmayacağını biz burada bilemeyiz maalesef