Kızlar ben bi haftaya yakındır sancı çekiyorum bu nstde de çıkıyor başlarda hafifti 2 gün evde bekledim şiddeti çok arttı dün sabah 6 da gittim acile sancıların çok var ama açılma yok dediler 10 a kadar hastanede tuttular tekrar nstye bağladılar sancılar halen yüksek ama açılma halen yok yerimiz yok yatıramayız dediler serum ve bir kaç ilaç verip sancıları hafifletmek zorundayız yerimiz yok dediler tekrar serumdan sonra bağladılar nst sancılar yine vardı ama ilki kadar çok fazla değildi akşama doğru 4 de eve geldim dün pek hissetmedim bişey bugün tekrar başladı sancılar hafiften şiddeti artıyor tekrar gelirsen sancı çıksa yine ilaçla düşürcez dedi bugün 37 haftalık oldum bebeğim zaten hafta olarak önde gidiyordu en son 35+2 de kilosu 3150 boyu 53 cm olmuştu sizce sancıları durdurması normal mi çevrem hepsi baya sinirlendi açılma olması için sancı lazım dedi kafam çok karıştı ne yapacağımı bilmiyorum ilk gebeliğim çok tecrübesizim ya