Selam güzel anneler, anne adayları👋🏻 benim 7 yaşında oğlum var şimdi de 33 haftalık hamileyim. İlk doğumum doktorumun motivasyonu sayesinde normal oldu. Hızla ilerleyen bir doğum oldu ancak doğum anında çok zorlandım 2 saat sürdü bebeğin çıkması , ve bende travma yarattı. Dikişim çok vardı oturup kalkarken zorlanıyordum. Hatta ozaman keşke sezaryen olsaydım ne fark etti ki diye hayıflandım. Şimdi bunda da doktorum normal diyor ama ben çok kararsızım. Bir yanım normal yap bir kere yaptın diyor. Diğer yanım yine kesilirsen aynı şeyleri yaşarsan diyor. O doğum anı korkusu kaldı bende çıkmazdayım sanki.