Kızlar bugün 16+0 olduk randevuya gittim doktor detaylı ultrason istedi ancak doopler hasta kayıt çalışanı mayıs ayına randevu verebilirim d.ultrason günün geçmiş olucak o tarihe kadar başka hastaneye sordurabilirsin dedi 2 ayrı özel hastaneyi aradım biri 6500 diğeri 8360 tl dedi biraz fazla geldi bana var mı uyguna yapan özel bir hastane bilginiz var mı ?
Ya da devlet hastanesinde nasıl randevu bulabilirim doktorla mı konuşmam gerekecek özel bi kâğıt falan veriyorlar mı