beautiful_ 3-4 paket Burçak bisküvi
1 litre süt , bir bardak şeker 4 yemek kaşığı nişasta kaynat kıvam alınca altını kapat bir poşet krem şantiyle vanilya dök muhallebinin içine
Sonra bisküvileri sütle ıslatıp sırala canım en sonda üstüne bisküvi ufala ay güzel olmuştu kocamda beğendi tabak tabak yer normalde petibör bisküviyle yapardım