duygukiloken Kızlar ben hamilelik beklerken regl oldum,belirtiler hamilelik sandım ama değilmiş kayınvalidem diyor ki regl olup hamile olanlar var üstüne görmek derler eskiler ben duymadım böyle bişey siz böyle bişey biliyor musunuz
_kalpatisi duygukiloken evet çok duydum doğuma kadar adet gören bile var. Ama hamilelikle regl belirtileri tıpa tıp aynı 🥲
ablaelos duygukiloken Annemde böyle bişey var kardeşinde üstüne gördüm diyor ama bir sağlıkçı olarak hiç ikna olmuyorum :) Yaşayan varsa bende merak ediyorum
bmkl duygukiloken Evet diyorlar ama adet gibi geldiğini sanmıyorum ben üstüne görmek genelde az miktarda kahverengi, pembe akıntı olarak gelir.
yldzata Evet bende öyle oldum Ocak ayında adetken testim pozitifti ama sonra kimyasal gebelik olmuş tutunamamıs
gozdenur06 Ben test yaptım pozitif çıktı dört gün sonra adet oldum adetim bittikten 25 gün sonra tekrar test yaptım çizgi tamamen koyulaşmış bi şekilde çıktı gittiğimde doktora 6 haftalıktım hesap yaptım adetkende hamile olmuş oluyorum gözüktü şuan 24 haftalığım
duygukiloken gozdenur06 peki adetiniz her zamanki gibi dolu dolu ağrılı rutin bir adet gibi miydi yani renk koyuluğu felan
duygukiloken Yani ben şuan test yapayım mı var mıdır böyle bir durum bende çok uyku hali var uyanamıyorum resmen dolu dolu regl oldum ya hiç sanmıyorum ne bileyim ama oluyor diyorlar test yap diyor çoğu kişi
Pelinn_6506 duygukiloken bebek keseye yerleştiği zaman ağrı ve kanama olur ama adet kanaması gibi değil. İnşallah gönlündeki olur
duygukiloken Pelinn_6506 benim baya koyu adet kanamasıydı yani hiç umudum yok ama çevremdeki herkes çok uyku hali var diye olabilirsin diyorlar adetliyken de hamile bana ne kadar mantıksız gelse de test yapacağım galiba
nursemaa_1 duygukiloken ben öyle oldum normal yumurtaliklarima baktırmak için gitmiştim regl iken o an hamileymisim kan felan vermemiştim bı sonraki reglde olmadım iki aylık hamileymisim doktor nasıl görmedi felan dedik aynı doktora gittik yeni oluşum olduğu için gorememisiz kanda almadık farketmedik demisti
duygukiloken nursemaa_1 ya ama nasıl oluyor ki dolu dolu adet olup da gebelik bana mantıklı gelmiyor içime şüphe düştü yarın bi test yapacağım
yagmra duygukiloken merhaba bende aynı durumu yaşıyorum şu an Adetim bitti satılır Kendimi yataktan kaldıramıyorum
Ftmn123- duygukiloken Bende adet oldum 3 gün 4. Gün yok ama artimed gebelik testi yaptım da sonuç silik ilk 3 dakika da pozitif çıktı valla ama akśmada adet oldum anlamadım ya 🥲
Ftmn123- gozdenur06 Ya benimde adetimin 4.günü adetim kesildi ve artimed gebelik testi yaptım da sonuç ilk 2 dakikada pozitif çıktı valla silik hatta ama normal adet oldum anlamadım ya?
gozdenur06 Ftmn123- canım nadirende olsa oluyo böyle şeyler benimde silikti normalde 4 gün adet olurdum dört gün boyunca sürdü bitti dedim heralde kimyasal 20-25 gün sonra adetime 4 gün kala içimden bi ses test yap dedi yaptım bu sefer çok koyu çıktı