14-15. Hafta civarı geçirdiğim idrar yolu enfeksiyonu sebebiyle doktor önce bol su ile tedavi verdi. Şikayetlerim artınca antibiyotik kullandım doktorumun reçete ettiği. Sonradan bazı kaynaklarda genelikte enfeksiyonun riskli olduğuna dair şeyler okuyunca çok huzursuz hissettim.
Başına enfeksiyon gelen ya da antibiyotik kullanmak zorunda kalan oldu mu? Ya da bu konuyla ilgili bilgisi olan?