Sperm hız ve hareket sorunumuz vardı değerlerimiz tamamen düzeldi, sadece morfoloji düşük. 1 tane doğal gebelik kaybı var en erken haftalarda, farklı merkezlerde 2 olumusuz tüp bebek. Sperm DNA baktırdık temiz, histeroskopi oldum tüpler açık 1 tane minik polip aldırdım, her ay düzenli yumurtlama görüyorum. Yarın kadın doğuma randevu aldım ne yapılabilir forumda görüyorsum Çatlatma, klomen vs diye başlıklar. Yaşımız 28, başka bir hastalığım yok pcos falan değilim reglim düzgün bana akıl verin deneyimlerinizi dinlemem gerek🥹🙏🏻