zuhallkurtt ya sizde yoksa bile ya da 0 belirti olsa bile gebelik şekeriniz olabilir. Bunun bir rutin taraması bu. Yüklenen şeker 2
Dilim baklavaya eşdeğer sizi şeker hastası filan yapmaz. Bence sağlık konusunda güvendiğiniz bir doktor bulun ve ona %100 itimat edin. Ben o şekilde ilerlettim sürecimi. Yükleme sırasında kustum ettim fenalaştım benim midem biraz hassas orası ayrı 😅 bu hikaye de ilk gebeliğimden 2. De de yaptıracağım bu testi ama. Bu arada diyelim ki sizin gebelik şekeriniz var ama siz pek dikkat etmediniz. Bebeğiniz kilolu oluyor sezaryene dönme ihtimali artıyor ek olarak doğduktan sonra da benekte şeker yoksunluğundan dolayı çok hızlı kilo kaybediş gözlenebiliyor. Sağlık değil gördüğüm şeyler bunlar. Allah yavrularımızı beterinden korusun.