Kızlarım 8+5 hamileyim şuan bir sorunum yok hamileliğimle alakalı ama bundan mnce 4 kez düşük yaotım çok korkuyorum bişey olacak diye progestan fitil iğne kan sulandırıcı kullanıyorum hiç hareket bile etmiyorum korkudan. Bu panik beni bitiricek kendi doktor randevuma 2 hafta var bu cuma başka bir doktordan randevu buldum gidicem yine iyi mi değil mi bakmak için. Psikolojim bozulcak diye korkuyorum